'No worries, mate!' - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu 'No worries, mate!' - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu

'No worries, mate!'

Door: stoeresjakie

Blijf op de hoogte en volg Jacob

28 November 2011 | Australië, Collaroy

Surf all day,
Party all night

Zwaar relaxed klein surfplaatsje waar we nu zitten. Eigen douche, wc, wastafel, bedden met keiveel ruimte en zelfs onze persoonlijke kakkerlak!

Vanavond gaan we Sydney weer onveilig maken en hebben we uitzicht op het dak van het Opera House en de Harbour Bridge terwijl we op het dak van een gebouw een kangaroe op de BBQ gooien! Daarna gaan we de Aussies ff laten zien hoe je moet feesten als crazy Dutchmen!

Morgen trekken we naar een hostelletje in het midden van het bos, waar we alleen met de boot kunnen komen en waar we misschien ons eigen eten moeten vangen en volgens locals in hangmatten kunnen chillen met walibi's! Dus dat wordt wel vet!

Feitjes: Het Australische uitgaansleven begint om 8 uur en eindigt rond 12 uur! (??)
Alle Aussies eindigen hun verhaal met 'No worries, mate'. Ongeacht wat het verhaal ervoor was...

Surf'z up and hang loose!
Aloha!

• 28 November 2011 - 13:15

Anjo:

Heeft de akkaerlak al een naam??? Gatsie!!!
    Zo te lezen heb je het prima naar je zin. leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Have fun!!!

• 29 November 2011 - 18:49

Buurvrouw Betty:

heel veel groeten en veel plezier van Betty, zij gaat je volgen via internet van elsa en peter !