Wooow - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu Wooow - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Wooow

Door: stoeresjakie

Blijf op de hoogte en volg Jacob

04 December 2011 | Australië, Sydney

Sorry jongens, ik had even geen internet in het midden tussen de bergen, bossen, water, dieren en watervallen!

Wat is er allemaal gebeurd? We zijn na Colleroy naar Pittswater gegaan, een hostel waarbij je in je hangmat een boekje leest, terwijl je midden op een berg in de jungle zit en de walibi's voorbij huppelen met een uitzicht van kilometers ver over anderen bergen, bomen en water. We hebben flink wat gelopen en zelfs meegedaan aan een zeilwedstrijd met flink grote boten! We zijn 8e geworden van de iets meer dan 60, dus helaas geen podiumplek...

Daarna vertrokken we naar Katoomba, een plaatsje in de Blue Mountains, waar ik dan toch eindelijk een gitaar heb gevonden! Aldaar een heftige hike gedaan en wat gezwommen onder watervallen en de meest ongelofelijke uitzichten! Echt prachtig!

Nu zit ik weer in Sydney en dinsdag krijg ik een lift naar Melbourne, samen met wat anderen vertrekken we met de auto en daarna moet ik toch echt wat werk vinden!

Met de liefste groeten, Jacob

• 04 December 2011 - 06:26

Nova:

Oeps, vorige berichtje was dus van mij!

• 04 December 2011 - 06:29

N:

Aaaah dat klinkt echt heerlijk, duidelijk genieten dus! Nou snel even foto's uploaden, ik ben echt heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet. Ben je al een lekker kleurtje aan het kweken met al dat wandelen?

Dikke kus

• 04 December 2011 - 09:19

Judith En Onno:

3e poging onm dit bericht door te sturen ! was leuk om te skypen al moesten we er wel erg voreg ons bedje voor uit !!! dikke knuffel !

• 04 December 2011 - 18:51

Hanny: