On my way to Melbourne! - Reisverslag uit Canberra, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu On my way to Melbourne! - Reisverslag uit Canberra, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu

On my way to Melbourne!

Door: stoeresjakie

Blijf op de hoogte en volg Jacob

08 December 2011 | Australië, Canberra

Zo, daar zit ik dan weer. Nu in de hoofdstad: Canberra. Ik ben nu op doorreis met 2 andere jongens op weg naar Melbourne en dit is een tussenstop waar we waarschijnlijk maar 1 nacht, maar heel misschien wel 2 nachten blijven. Hangt af van de vermoeidheid van de chauffeur!

Gisteravond stond ik opeens bij de finale van een Sing & Songwriter competitie gesponsord door MTV en Virgin en het werd ook nog eens live uitgezonden op nationale tv. Best wel heel erg vet!
Vlak voordat we naar binnen konden ontstond er ff een vechtpartij tussen een hele dronken gozer en een man die (terecht) zwaar geïrriteerd was. Toen ik tussenbeide probeerde te komen werd ik ook aan mijn blouse gegrepen en daar had ik geen zin in. Dus heb ze maar ff weggeduwd en ze geprobeerd te kalmeren, helaas niet zo heldhaftig...

We hadden de afgelopen 2 nachten eindelijk een goedkoper plekje gevonden waar we met 10 man op een kamer lagen voor 23 dollar (ca. 18 euro) per nacht in een buitenwijk van Sydney. Het is wel toch wel erg fijn iets goedkoops en rustigs te kunnen vinden en daarom ben ik ook maar even gaan hardlopen door de wijk (eindelijk!).

M'n backpack is nog steeds veel te vol en te zwaar (laatste weging 17.3 kilo), dus ben nog steeds aan het puzzelen of dat anders kan.

Hopelijk morgenavond in Melbourne bij een goedkoop plekje en dan ga we proberen vanaf maandag te werken op waarschijnlijk een boerderij.

Ik laat het jullie weten als ik meer weet!

Liefs, Jacob

  • 08 December 2011 - 09:18

    Geert:

    Weet je wie er ook veel te vol en te zwaar is ;)

  • 08 December 2011 - 10:02

    Hey Jacob:

    Klinkt goed. En wat ga je op de boerderij doen? Schapen scheren? Cowboytje spelen?

  • 08 December 2011 - 11:40

    Maaike:

    Hey Jacob!
    Klinkt leuk allemaal!! Beetje mooi weer? (neem aan van wel) Veel plezier nog :) Byee

  • 09 December 2011 - 20:49

    Sista:

    Hey Bro,
    Backpack is noodzakelijk voor je sixpack. Zowel letterlijk als figuurlijk!
    Geniet ervan!

    Ya sis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Canberra

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Slechts het eind van het begin

02 Mei 2012

Laatste week gaat in...

23 April 2012

Welkom in Indonesie

18 April 2012

De tijd tikt

11 April 2012

Ho-ly shit
Jacob

Actief sinds 05 Okt. 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 18487

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 20 Juli 2015

Marokko

22 November 2011 - 30 November -0001

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië

Landen bezocht: