Back in Oz - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu Back in Oz - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Back in Oz

Door: stoeresjakie

Blijf op de hoogte en volg Jacob

07 April 2012 | Australië, Sydney

Yea, I'm back! Terug in Australie en nu zelfs in Sydney, de stad waar het zo'n 4,5 maand geleden allemaal voor mij begon. Erg gek.
Na een paar leuke dagen in Dunedin ben ik afgelopen zaterdag terug gaan liften naar Christchurch, wat vrij vlot ging. Daar heb ik nog een nachtje in een hostel geslapen en zondag ben ik rustig aan naar het vliegveld gelopen om daar dan nog een nachtje te blijven (ik moet geld besparen...). Deze maandagavond kwam ik aan in Brisbane waar ik door een vriend uit Hilversum die nu een tijdje bij Surfer's Paradise (niet te ver van Brisbane) woont en waar ik ook 2 nachtjes heb geslapen. Met hem heb ik ook 2 dagen heerlijk gesurfed bij zowel Surfer's Paradise als in de surfstad der surfsteden Byron Bay (laatste met ook nog andere vriend met wie ik veel heb samen gereisd). 's Avonds nog even goed feesten in Surfer's Paradise en dan de nacht doortrekken omdat ik om half 6 alweer de trein moest hebben naar het vliegveld omdat ik naar Sydney ging. Hier in Sydney slaap ik bij een vriend die ik heb ontmoet in Melbourne in het plaatstje Dee Why (vlak bij) in een studentenhuis met uitzicht over het plaatsje en het strand. Allemaal erg relaxte gasten en ik pik gelijk ook nog wat cultuur op aangezien vrijwel iedereen in het huis de Bijbelschool doet en zat ik zomaar deze Goede Vrijdag in de kerk. Later de dag zijn we natuurlijk met een hele groep local surfers die ook uit de grote kerk komen gaan surfen! Dit weekend zal ik nog even van de stad Sydney gaan genieten en van de toffe mensen die hier zijn! Deze dinsdagochtend 6 uur vlieg ik alweer naar Denpasar, Bali. Waar het volgende avontuur gaat beginnen.

Kort verslag, maar vanuit Indonesie zal meer volgen!

Liefs Jacob

  • 08 April 2012 - 18:08

    Mirjam:

    Geniet je laatste dag nog in Sydney, maar dat lijkt me geen enkele moeite kosten, succes met alle afscheid nemen en dan...op naar het zoveelste avontuur. het zal wel een ongelofelijke overgang zijn naar zo'n totaal andere wereld.
    lieve paasgroeten vanuit koud Rotterdam

  • 09 April 2012 - 15:36

    Hanny:

    heeee lieve jacob
    een heel fijne tijd in Bali gewenst
    hier is het maar koud en nat dus geniet er nog maar van
    liefs
    hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Slechts het eind van het begin

02 Mei 2012

Laatste week gaat in...

23 April 2012

Welkom in Indonesie

18 April 2012

De tijd tikt

11 April 2012

Ho-ly shit
Jacob

Actief sinds 05 Okt. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 18488

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 20 Juli 2015

Marokko

22 November 2011 - 30 November -0001

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië

Landen bezocht: