Op de bonnefooi - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu Op de bonnefooi - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Op de bonnefooi

Door: stoeresjakie

Blijf op de hoogte en volg Jacob

03 Januari 2012 | Australië, Melbourne

Lieve mensen, een gelukkig 2012!! Wij waren 10 uurtjes eerder em het dak ging er dan ook af! We stonden helemaal vooraan het podium van het grootste plein van Melbourne en hebben samen met de menigte afgeteld en het vuurwerk aanschouwd dat van de wolkenkrabbers werd afgeschoten (een van de torens vloog in brand)! Heel vet! We wilden nog doorgaan in de club, maar zelfs op NYE sluit alles vroeg... Dan maar terug naar het hostel en met de mensen daar feesten. Er bleek alleen een leuke verassing op mijn kamer te liggen. M'n tas was opengesneden rondom het slot en het slot was dan ook verdwenen. De tas stond wagenwijd open en het was wel duidelijk dat hij niet uit zichzelf gescheurd was! Gelukkig bleken de belangrijkste dingen (paspoort, camera, andere papieren, bankpasjes, enz.) er nog in te zitten en konden ze er geen geld uit halen omdat ik toevallig alle cash eruit had gehaald voordat ik wegging en voor travellercheques hebben ze mijn handtekening nodig. Geluk bij een ongeluk!
Nu vindt er een soort real life Cluedo plaats in de slaapkamer. Iedereen weet ervan, ik ken iedereen en iedereen reageert heel geschokt en aardig. Toch heeft iemand het gedaan... Word je niet heel veel gelukkiger van kan ik je vertellen!

Nieuwjaarsdag had ik er ff genoeg van en toen kreeg ik de aanbieding om maandag mee te rijden langs de Great Ocean Road (een hele mooie weg langs de kust). Daar gingen we dan, 5 man in een kleine auto met een kapotte airco terwijl het rond de 43 graden was, dus het stonk een beetje.
Het was echt ongelofelijk mooi en heb erg genoten (eindelijk!)!

Nu is het tijd om te werken! Er stromen al steeds meer opties binnen en nu is het kijken of er iets handigs tussen zit. Mathijs en ik zaten ook te denken om even een weekje op de bonnefooi te gaan. Gewoon liften en een tentje mee en kijken waar we uitkomen. Wel zo goedkoop! Waarschijnlijk gaan we donderdag, als we geen goede aanbieding zien van werk, er vandoor en langs de kust lopen.

Niet zoveel concreet nieuws, maar dat volgt nog!

Ik wens iedereen een goed en gezond 2012!!
Veel liefs, Jacob

  • 03 Januari 2012 - 08:40

    Judith En Onno:

    Fijn dat je zo genoten hebt.
    Het is wel erg warm! hier regen en wind bij 5 graden!!!
    Hopelijk komt er een leuk baantje voorbij!

  • 03 Januari 2012 - 14:59

    Q.:

    En dat jij er ook een fantastisch en avontuurlijk 2012 van moge maken! Dat gaat vast lukken als ik die verhalen zo lees.

    NB: wat ik zo mag geloven over de Great Ocean Road is dat die echt prachtig is inderdaad. Schiet je wel voldoende plaatjes voor het thuisfront? Kunnen wij straks ook - ietwat jaloers - meegenieten...

    Enjoy!

  • 03 Januari 2012 - 20:29

    Mama:

    Heb je nu de apostelen (rotsformaties) gezien en in de oceaan gezwommen?
    En inderdaad: hoe is het met de foto's?

    lieve knuf !

  • 06 Januari 2012 - 09:29

    Els Van Beers:

    Hoi Jacob,

    Een heel gelukkig 2012. Hier ook gefeest met veel vuurwerk (ik niet hoor, maar Lina wel. Geerte was in Frankrijk met vrienden.

    Wel rot van die tas. tja,

  • 06 Januari 2012 - 09:33

    Els Van Beers:

    Hoi Jacob,

    Mijn zin was nog niet af, want ik werd gebeld door slachtofferhulp (toevallig) Bij mij was er ingebroken en ook niets van waarde weg, maar je blijft wel op je hoede moet ik zeggen. Herken je dat gevoel?
    Zal ik slachtoffer hulp ook naar jou laten bellen? :) Nou ja keep it up Jacob en geniet van alle mooie vergezichten.

    Veel groetjes van de Bossche bollen, E. G. L.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2012

Slechts het eind van het begin

02 Mei 2012

Laatste week gaat in...

23 April 2012

Welkom in Indonesie

18 April 2012

De tijd tikt

11 April 2012

Ho-ly shit
Jacob

Actief sinds 05 Okt. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 18483

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 20 Juli 2015

Marokko

22 November 2011 - 30 November -0001

Australië - Nieuw-Zeeland - Indonesië

Landen bezocht: